07 July 2009

(= aku dan dia =)










kadang-kadang tu,tak pernah terlintas dlm hati kita kn utk menyayangi n menyintai seseorg...

ceritanya bermula disini....

pada hujung semester 2 08/09...telefon ku tiba2 bbunyi...tanda ada msg msk...=)
seronoknya...mane tak nya, dah lama ta
dpt msg...mklumla...kn exam week...
bila bukak jer...rupa2nya ada 1 msg dr seorg pmpn yg belum ku kenali...pje namenya...dlm msg 2,ckp...pje nk kenal dgn diriku...hee..mle2 mcm pelik...pmpn nak knal pmpn...(hee..sory pje ;p...) tp rupanya...pje bawa pesanan n amanah dr seseorg nk bkenaln...lame jgk mase yg pje amek nak smpkn amanah 2 pd aku...=p
pd waktu yg sama...setiap mlm hp aku akn 'didatangi' dgn msg 'good nyte' dr satu no yg sgt asing...bila ditanya siapa...msg aku tidak berbalas...
btl2 selepas aku hbs final exam utk sem 2 08/09, aku dpt msg dr seorg lelaki...perkenalkn namanya sbg _usof...hee..mle2,biasa la...mcm jual mahal ckit na layan....huhu.die msg pg,mlm br aku bls...lg pun,mse 2 cuti...agak bz....mcm2 yg aku knal ttg die...perlu ke cte yeh?hehehe..next tyme lah...

kteorg mle agak rapat waktu die slalu dtg ke uia utk game masum...mcm2 kteorg mle share cerita...yg aku tau ada beberapa perkara yg aku ditipu...heee...sian kn??? mmg jht taw die 2...
dlm game hoki masum,die dpt msk smp ke final...die mntk aku dtg ke stadium hoki uia utk tgk die maen....tp malang nye aku tak bkesempatan....aku tak tau dkt mane stadium 2...even aku nie student kt situ...sdh jgk tak dpt dtg tgk dia maen....
mlm 2,die pesan utk jmpe kwn die yg jage oscent kt engine..bila tnya knapa,die ta na g tau...
jd...esknya aku n dtg la ke oscent...rupa2nya aku dpt 3 btg lolipop chupa chups dr die...=)

lps je game 2 hbs,die ade pulang ke rumah die...mse die kt rumah,kteorg lg rapat...

3hb jun 2009, kami jmpa..die malu2...hee..aku tgu die dkt pudu dr pkul 4 ptg smp kul 6 ptg....=)
akhirnya die smp...sukanya...die temankn aku sehingga aku naik bus utk pulang pd pkul 8.30mlm.
syg...thx sbb muncul dlm hdup awin..
love u ahmad syafiq...






5 comments:

Ipang said...

haha...ciss..
jiwang nk mpuh..hahaaha

Hafeez Halim said...
This comment has been removed by the author.
Hafeez Halim said...

huih, makin meriah!
jusoh2....

Pokjak a.k.a. Aizat said...

hahaha all da best la wei

Anonymous said...

adakah ini awin y sy knal?