24 October 2010

erti cinta


Termenung ku bercelaru

Memikirkan cinta

Di mana sebenar

Namanya cinta


Tak tertahan hati ini

Bila kau berkata

Sememangnya aku

Menyintaimu


Mungkin kita tak pernah mengutarakan masalah

Kau dan aku bagai tiada arah

Namun aku percaya kita akan mengatasi

Segalanya hanya untukmu

Kupasti


Sama-sama kita kembali

Sama-sama kita binakan

Cinta yang pernah mekar

Untuk engkau dan aku


Sama-sama kita tempuhi

Sama-sama kita rasakan

Apa yang dinamakan

Erti cinta sebenar


Sama-sama kita tempuhi

Sama-sama kita rasakan

Apa yang dinamakan

Erti cinta sebenar


lagu nie selalu nye org akn gne mse dieorg pnye reception ceremony..sweet sgt bila dgr lagu nie..awin sgt suka lagu nie..n harap2 nnt kalo ada jodoh kte, ada rezeki kita, awin nk sgt dgr lagu ni on our wedding..hrp2 mimpi kita jadi kenyataan..love you~


** post yg terlebih karat..ekekeke

2 comments:

!annomorad! said...

bl awak bersatu dgn si dia nanti, saya boleh tlg sumbangkan suara saya yg sumbang ni.kihkihkih

CiQ TieY said...

add la blog aku nyo..